Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

Cum pot face o comanda?

Echipa SafetyOne va ofera modalitati simple de a comanda rapid si usor. Dumneavoastra alegeti care dintre ele este cea mai convenabila pentru plasarea unei comenzi.

1. Telefonic – Puteti suna unul dintre operatorii nostri de vanzari pe Linia Telefonica Gratuita 0800 800 047 oricand in timpul orelor de program Luni – Vineri 8.00 – 16.30.

2. Ne puteti trimite comanda via eMail pe adresa sales@safetyone.ro.

3. Puteti comanda online folosind cosul de Cumparaturi. Platforma online este disponibila 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, e suficient sa adaugati pur si simplu produsele dorite in Cosul de Cumparaturi. Pentru mai multe informatii legate de cumparaturile online accesati pagina noastra www.safetyone.ro.

Ce metode de plata sunt disponibile?

Modalitatile de plata acceptate de SafetyOne sunt: ramburs numerar prin Cont Colector, OP in avans sau Bilet la Ordin cu termen scadent de 30 de zile. Ultima optiune este posibila numai dupa incheierea unui contract, caz in care veti fi contactat de un Agent SafetyOne.

Oferiti personalizare?

Da. Profitati de extraordinarele noatre optiuni de personalizare.

Noi oferim personalizare prin broderie (text sau logo), serigrafie (monocrom sau policromie), transfer termic (text sau logo, monocrom sau policromie).

Pentru detalii despre personalizare va rugam sa sunati unul din agentii nostri de vanzari pe Linia Telefonica Gratuita 0800 800 047.  

Cum se face livrarea produselor?

Toate livrarile SafetyOne se fac prin GLS si Sameday Easybox.

Livrarea este gratuita pentru comenzile in valoare de peste 2000 lei + TVA.

Nu exista comanda minima. Chiar si pentru comenzile cu valoare mai mica de 2000 lei + TVA.

Dumneavoastra puteti opta pentru livrare prin alt serviciu de curierat numai daca aceasta nu presupune retur de documente sau numerar, caz in care taxele de livrare va revin in totalitate.

Livrati mostre?

Da. Daca doriti sa va convingeti de calitatea produselor comercializate de SafetyOne, va putem expedia mostre pentru vizualizare (1 buc/model).  

In cat timp se livreaza produsele?

Pentru produsele aflate in stoc, noi livram comanda Dvs in 1-2 zile lucratoare din ziua in care a fost confirmata, asta inseamna ca va ajunge la dvs in maxim 3 zile lucratoare. Produsele care nu se afla in stoc, devin livrabile in maxim 5-7 zile lucratoare din ziua in care comanda a fost confirmata.

Chiar si comenzile cu personalizare ajung la Dvs. in maxim 10 zile lucratoare.

Pot schimba produsele achizitionate, daca nu sunt multumit de ele?

In cazul putin probabil in care un produs nu intruneste asteptarile Dumneavoastra, il puteti schimba in termen de 30 zile. Produsul se returneaza cu ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile si etichetele insotitoare, fara urme de utilizare, asa cum a fost expediat initial.

Costurile de returnare a produselor ce doriti a fi schimbate va revin in totalitate.

Asigurati-va ca obtineti o dovada a expedierii produselor.

Va rugam sa retineti: produsele confectionate dupa specificatiile clientului sau produsele personalizate cu detalii ale clientului (brodate sau imprimate), nu sunt interschimbabile / rambursabile.

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice potrivit OUG nr 34/2014.

Oferiti reduceri?

Da. Toate preturile noastre sunt bazate pe cantitate. Cu cat cumparati mai mult, cu atat pretul este mai mic. Daca in plus, fata de discount-ul afisat pe site, doriti sa ne cereti o oferta individuala pe o comanda mare, va rugam sa nu ezitati sa contactati Directorul de Vanzari, Dna Carina MUNTEAN la telefon 0723.523.529.