Blog 5 motive pentru care uniforma angajatilor conteaza pentru oaspetii hotelului tau

5 motive pentru care uniforma angajatilor conteaza pentru oaspetii hotelului tau

Oaspetii hotelului sau resortului tau se asteapta la o experienta de vacanta imaculata. Primele impresii conteaza. In orice circumstanta! Cercetarile arata ca un oaspete are nevoie doar de o zecime de secunda pentru a-si forma o impresie initiala. Aceasta inseamna ca fiecare detaliu conteaza atunci cand aspiram la crearea unei experiente perfecte pentru oaspetii nostri.

In industria dura a ospitalitatii, hotelierii trebuie sa acorde atentie detaliilor pentru a se asigura ca ai lor clienti vor reveni constant. Echiparea angajatilor cu uniforme  - de la cel mai inalt nivel de management pana la valeti si menajere - intr-un mod care sa reprezinte imaginea brandului tau, este imperativa.

In plus fata de aspectul profesional si curat, articolele de imbracaminte care alcatuiesc uniforma angajatilor din hoteluri trebuie sa fie si functionale. Acestea trebuie sa reziste la ore lungi de serviciu in slujba oaspetilor si sa-si mentina un aspect curat si nesifonat. De la costume receptie, camasi Receptie & Restaurant, Fuste & Pantaloni Receptie & Restaurant si pana la Tunici & Halate HoReCa si accesorii pentru Receptie & Restaurant, si la noi pe site vei gasi tot ce ai nevoie pentru a asigura uniforme de calitate tuturor angajatilor tai din domeniul HoReCa. Satisfacerea nevoilor pentru uniforme ale personalului hotelului tau, aduce beneficii atat angajatilor, cat si brandului.

Am alcatuit mai jos o lista convingatoare (zicem noi) cu motivele pentru care uniformele angajatilor tai conteaza pentru oaspetii hotelului tau, acestea nefiind doar o prioritate, ci cu siguranta merita fiecare ban cheltuit in acest sens:

1. UN ANGAJAT BINE IMBRACAT ARE INCREDERE IN SINE

Cand angajatii hotelului se simt increzatori, sunt mai inclinati sa transmita aceasta incredere si oaspetilor. Uniformele de inalta calitate, modelele de camasi receptionere realizate din tesaturi premium care se aranjeaza bine pe corp, au un aspect curat si complimenteaza silueta, dau un mic boost de incredere angajatilor care se observa chiar si in felul in care vorbesc si pasesc, aspect care este observat de oaspeti, chiar daca doar la nivel subconstient.

2. UNIFORMELE DE INALTA CALITATE STABILESC STANDARDELE

Cand toata lumea, de la portar la valet, pana la chelneri si chiar si lucratorii din menaj si personalul de intretinere sunt imbracati intr-un stil unificat, oaspetii primesc o impresie pozitiva si se stabileste in mintea lor un standard subliminal de inalta calitate. Oaspetii percep un standard ridicat de performanta din partea unei echipe care pare profesionista.

3. ANGAJATII SUNT IMBRACATI CORESPUNZAROR INTOTDEAUNA

Atunci cand angajatorii furnizeaza imbracaminte pentru uniforma de lucru care se potrivesc perfect si sunt de inalta calitate, se stabileste standardul vestimentar. Cei care se ocupa cu supervizarea personalului sunt scutiti de a fi nevoiti sa aplice coduri vestimentare si sa decida daca un articol de imbracaminte se potriveste corespunzator sau se incadreaza in codul vestimentar stabilit. Regula devine simpla -  daca imbracamintea cu care un angajat vine la munca nu este cea furnizata de angajator, atunci nu este permisa.

Oaspetii observa cand angajatii isi trag de uniforma sau se fataie de disconfort. Articolele de imbracaminte premium care sunt adecvate si bine concepute, elimina distragerile pricinuite de uniforme prea largi sau prea stramte, sau din materiale nerespirabile de proaste calitate, si mentin continuitatea experientei de top a oaspetilor in hotelul tau.

4. UNIFORMELE  STABILESC BRANDING-UL ECHIPEI

Oaspetii si conducerea apreciaza deopotriva capacitatea de a recunoaste cu usurinta un membru al personalului hotelului si de a identifica rolul acestuia in baza uniformei sub marca hotelului. Personalizarea articolelor de imbracaminte de lucru este o modalitate eficienta de a crea identificarea echipei, care duce la o echipa unificata in slujba ospitalitatii.

5. SERVICIU CLIENTI IMBUNATATIT

Atunci cand oaspetii hotelurilor, resorturilor, etc. pot identifica cu usurinta un angajat dupa uniforma, serviciul pentru clienti este imbunatatit. Oaspetii nu se plimba niciodata cu intrebari fara raspuns, sau nevoi nerezolvate, deoarece pot identifica cu usurinta si cu incredere un angajat al hotelului care sunt acolo sa ii ajute.

 

Ca sa poti sa impui "niste" preturi clientilor tai, este necesar ca tu si echipa ta sa fiti fata brand-ului tau exclusivist, sa reprezentati preturile solicitate in uniforme exclusiviste de cea mai inalta calitate. Exista o tendinta in crestere in intreaga industrie ca uniformele HoReCa sa reflecte un stil si un design mai modern, relevant din punct de vedere cultural.

Va invitam la noi pe site unde va asteapta gama noastra extrem de variata pentru HoReca, cu produse de la cei mai renumiti producatori in domeniu, precum Portwest, Malfini, Karlowsky, Egochef sau Siggi. Suntem siguri ca vei gasi la noi tot ce ai nevoie pentru a alcatui uniforme de lucru functionale, confortabile si moderne pentru angajatii tai.

SafetyOne
/